menu

31 Ocak 2016 Pazar

Yves Rocher 3'ü 1arada Ihlamur Özlü ve Dökülmelere Karşı Bitkisel Şampuan

Herkese merhaba! Uzun zamandır bu ürünlerin yazısını yazmak istiyordum. Farklı ürünler denemeyi sevdiğim için sürekli ve düzenli kulllandığım belli bir saç bakım rutinim olmasa da Yves Rocher'ın bu iki şampuanını uzun zamandır kullandığımı farkettim.





İlk olarak soldaki kuru saçlar için üretilmiş ıhlamurlu şampuan ile başlamak istiyorum. Benim saçlarımın yapısı genetik olarak zaten sert, bir de sürekli ısı,boya gibi kimyasal işlemler uygulayınca daha da yıprandı. Biraz araştırma yaptım ve ıhlamurun yumuşatıcı etkisi olduğunu öğrendim.  %98 doğal içerikli olduğu için, bu ürünü denemek istedim.

Saçlarımı kremlemeden bu kadar rahat tarayabildiğimi hatırlamıyorum. İlk kullanımdan itibaren hem verdiği yumuşaklık hem de şampuanın bol bol köpürmesi beni çok memnun etti.

Keskin kokulara alerjisi olanlar için söylemeliyim ki, buram buram ıhlamur kokusuna sahip ve yıkadıktan 1 gün sonra bile kokusu kalıyor. Benim gibi ıhlamuru sevenler için tabii ki sıkıntı yok.


Diğer şampuansa saç oluşumunu desteklemeyi ve saç dökülmesini engellemeyi vaat ediyor. Tabii ki böyle ürünlerin etkisi uzun vadede belli olur. Ben sadece 1 ay kullandığım için bu konuda artı veya eksi birşey diyemeyeceğim. Onun dışında saçıma verdiği temizlik hissinden memnun kaldım. İlgilenenler için ürünün açıklamasını buraya bırakıyorum.

Parlak, Kolay Taranan ve Yumuşak Saçlar İçin 3ü 1arada Ihlamurlu şampuanında linki şurada.

Siz bu ürünleri denediniz mi? Yorumlarınızı bekliyorum. Sevgiler!

5 yorum:

  1. Merhaba...
    Ben de şu anda Yves Rocher'ın bir şampuanını deniyorum ve ıhlamur şampuanı da dolabımda sırasını bekliyor. Yazınız çok güzel denk geldi :-)
    Bu arada sizi tekrar okumak çok güzel, özletmeyin kendinizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, derslerimden vakit bulamadığım için ara vermiştim bir süre. Ben de inşaallah buralardayım artık. Fırsat buldukça artık yazmaya çalışacağım. Sevgiler!

      Sil
  2. Ihlamurlu şampuanı benim saçlarımı uzattı ve bebe saçlar çıkardı♡♡♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim. Güle güle kullan :)

      Sil
  3. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil