menu

25 Eylül 2015 Cuma

Yves Rocher BB Krem

Herkese günaydın! BB severler buraya. Yves Rocher ürünleriyle genel olarak anlaştığım için, bir de BB kremini denemek istedim. 

 Daha önce bir çok BB krem denemiş biri olarak bakalım bu bb krem benim memnuniyetimi kazanmış mı? Yazının devamında.




Öncelikle nedir bu 6 etki diyenler için Yves Rocher'ın sitesinden bir açıklama

BB Kremle 6 etki 1 arada: 

1. Cildi 24 saat boyunca nemlendirir. 

2. Ten rengini bütünler. 
3. Yorgunluk izlerini ve kusurları gizler. 
4. Cildi pürüzsüzleştirir. 
5.Cilde ışıltı verir. 
6.Cildi dış etkilere karşı korur.* 


Yani bildiğimiz klasik bb krem özellikleri, ekstra bir özelliği yok.


Gerçekten de vaatlerini yerine getiriyor mu? Bence getiriyor. Kremin anında emilmesi, verdiği uzun süreli nem, cilt tonunu eşitlemesi gayet iyi.


Benim memnun kalmadığım özelliklerinden ilki kapatıcılığının çok düşük olması. Benim gibi kusurlu ciltler bu ürünle anlaşamayabilir. Kapatıcılığı olmadığı için swatch eklemeye gerek duymadım.



Hayal kırıklığına uğradığım diğer nokta ise ürünü alırken mağazadaki satış danışmanına cildimin yağlı olduğunu söylemiştim. O da bana tüm cilt tipleri için uygun olduğunu söylemişti. Fakat internet sitesinde "6 etki 1 arada kusursuzlaştırıcı bb krem, yağlı ciltler için önerilmez" diye bir yazı var. İçeriği yağsız fakat verdiği nem çok fazla olduğu için birkaç saate kalmadan parlama yapıyor. Maalesef ki satın aldıktan sonra farkettim. 

Siz siz olun yağlı cildiniz varsa bu üründen uzak durun derim.



Kısacası bu ürünü kuru-normal-karma bir cildiniz varsa, az kapatıcı ve içeriği temiz bir ürün istiyorsanız tavsiye ediyorum. Ürünü buradan sipariş verebilirsiniz. Mutlu günler<3


7 yorum:

  1. Merhaba,
    BB kremlerle yeni ilgilenmeye başlayan biri olarak, yazınız benim için çok faydalı oldu. Yves Rocher markasını ben de severim, cildim kuru, bb kremini de deneyebilirim sanırım.
    Bloğunuzu takibe alıyorum, ben de beklerim :-)
    http://senyokkenkackezkirmizirujsurdum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Paylaşım için teşekkürler. Bu arada blogumda çekiliş düzenliyorum, beklerim :)

    YanıtlaSil
  3. uzak durmam gerektiğini ögrendim sag ol tatlım seni takipteyim bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar blog keşif etkinliğinden geliyorum. Blogunuzu takibe aldım bende beklerim sevgiler :) http://betulunsirlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemen bakıyorum, teşekkürler :)

      Sil
  5. Selam aynı ürünü bende değerlendirdim bende hiç beğenmedim. Pure Beauty BB sini öneririm.Kendi bloguma da beklerim😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pure beautynin bb kremine bakmıştım testerı kalmadığı için inceleme fırsatı bulamadım fakat aklımda. tavsiyeniz için teşekkürler :)

      Sil