menu

22 Eylül 2015 Salı

Pure Beauty White & Bright Losyon

Günaydın! Uzun uzun inceleme yazısı yazmayı epey zaman oldu, özlediğimi farkettim. Artık ufaktan geri dönebilirim bence.

Öncelikle hepimiz biliyoruzki bu sene aydınlatıcı ciltler revaçta. Fakat çoğu yağlı cilt bu ürünleri kullanmaktan rahatsızlık duyuyor. Şimdi bahsedeceğim yüzü yağlandırmadan ıslak gösteren,çok hafif yapıda bir günlük losyon.



Ben matlaştıran bir krem kullandıktan sonra, losyonu bir pompa elime sıkıp, yüzüme dairesel hareketlerle uyguluyorum. İlk önce matlaştırıcı bir nemlendirici kullanmamın sebebi gün içinde çok da fazla parlamak istememem. Kullandığım nemlendiriciyi En Sevdiğim 3 Yves Rocher Ürünü yazımdan okuyabilirsiniz.



Ayrıca ürünün sadece yağlı ciltlere değil tüm cilt tiplerine uygun olduğunuda belirtmeliyim (Annemde kuru ciltli, bu losyon için evde bazen kavga bile çıkıyor) 



Losyonun ismi beyaz ve parlak fakat beyazlaştırıcı bir etkisi kesinlikle yok. Parlaklıktan kastettiği de ışıltılı bir baz gibi değil, ıslak görünüm veren bir krem gibi doğal duruyor. Yapısı fotoğraftanda anlaşılacağı gibi güneş sütü kıvamında.

Ayrıca fondöten,cc,bb kremlerle de karıştırılarak kullandığında bir MAC Face&Body etkisi veriyor. En çok bu şekilde kullanmayı seviyorum. Yine cilt tarafından hızlıca emilimi, ciltte artık krem kalıntısı bırakmaması memnun kaldığım özellikleri arasında.

Bu markanın içeriği temiz olduğu içinde gönül rahatlığıyla kullanıyorum. Yaşım ilerledikçe ne kadar az kimyasal o kadar iyi kafasına girdim, yaşlanıyor muyum ne. 

Ürün için Watsons'ın sitesinden bir açıklama:


  • Gündüz Losyonu aydınlatıcı etkisiyle istenilen eşit tonda bir cilt yaratmaya ve UV ışınlarına karşı cildinizi korumaya yardımcı olur. 
  • Cildinizi yatıştırır ve ışıldamasını sağlar.





Ayrıca spf20 koruma faktörü olduğunu da belirtmek isterim.



İşte böyle. Bu losyonu Watsons'lardan satın alabilirsiniz. Satış fiyatı yaklaşık 30tl.Mutlu haftalar! <3






2 yorum:

  1. Eğer annen kuru ciltli ise ve bu ürün için kavga çıkıyor ise kesin denemeliyim Sümeyye'cim..<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahah biz kavga etmek için bahane arıyor da olabiliriz :) canım ben sana alayım burdan indirimdeydi galiba gelince hediyem olsun <3

      Sil