menu

24 Eylül 2015 Perşembe

Benefit The Porefessional Gözenek Küçültücü Baz

Mutlu Bayramlar! Bugün uzun zamandır alışveriş listemde olan, satın almaya bir türlü karar veremeyip en sonunda "gözeneklerin canı cehenneme!" diyerek aldığım Benefit'in gözenek küçültücü makyaj bazından bahsedeceğim.


Zamanında cilt bakımımı iyi bir şekilde yapmadığımdan dolayı yüzümde gözeneklere çokça yer açmışlığım oldu. Bunu tedavi edebilmek için daha öncesinde gözenek sıkılaştırıcı tonik, serum aklınıza gelebilecek ne varsa kullanmama rağmen bunların ne artı ne de eksi faydasını göremediğimden soluğu Sephora mağazasında aldım.





The porefessional'ı ilk kez kullanacaksanız benim gibi seyahat boyunu almanızı tavsiye ederim. Bazıları sivilceye neden olduğunu, gözeneklerde fazla etkisi olmadığını söylüyor bu yüzden en iyisi küçük boyunu alıp denemek diye düşünüyorum. Zaten gramajı arttıkça daha uygun olmuyor fiyatı. 





Ürünü açıklamasındada belirtildiği gibi, fındık tanesi kadar alıp gözenekli olan bölgelere pıt pıt vuruşlarla uyguluyorum. Elimde kalan ürünü de(çok az ya da hiç ürün kalmasa da) t bölgeme sürdüğümde gün içinde yağlanma sorunumun olmadığını farkettim. Citte kadifemsi bir his bırakıyor. 

Bence üründen ne kadar az uygularsanız gün içindeki kalıcılığı o kadar artıyor. Gelelim bendeki etkisine..





Porefessional Pore Minimizer'ı yaklaşık 2 aydır kullanıyorum. Gözenek küçültme etkisini önce&sonra fotoğrafımdan da göreceksiniz ki süzgeç gibi gözeneklerimi küçültmeyi başarabilmiştir. Ayrıca yazın en sıcaklarında föndötenimin akmasını, T bölgemin yağlanmasını engellediği için gerçekten mucizevi bir ürün. Muadili olup olmadığını bilmiyorum ama bence fiyatını kesinlikle hak ediyor.


Bu baz düzenli kullanıldığında gözeneklerde küçülme yapabiliyormuş. İçinde bol miktarda slikon bulunduğundan ne kadar doğru bilmiyorum, her gün kullanılması taraftarı da değilim ama bence özel günlerde hayat kurtaracak bir ürün.


İşte böyle. Bu ürünü Sephora'lardan alabilir veya online sipariş verebilirsiniz. Çok sevgiler<3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder