menu

20 Eylül 2015 Pazar

Bayram Alışverişi (Gratis, Migros)

Hazır bayram indirimi devam ediyorken sizlere faydalı olabileceğimi düşündüğüm bir yazı hazırlamak istedim.
Daha önceki indirim dönemlerinde migrostan hiç alışveriş yapmamıştım. Arkadaşımın söylemesiyle migrosta da çok sağlam indirimler olduğunu öğrendim ve dün bir de migrosa yolumuz düştü.


Her indirim döneminde olduğu gibi bu seferde çok şey almayacağıma söz vermiştim kendi kendime, çok ihtiyacım yoktu ama bu kadarcık tutabilmişim kendimi. Daha kötülerini de gördük, neyseki bunada şükür:)


Gratis'ten


The Balm Hot Mama Allık                                  29.90tl             
Bu allığı almayı bu kadar ertelediğim için üzülmedim desem yalan olur.Halihazırda yanmış bronz tenime çok yakıştırdım Hot Mama'yı. İçindeki altın yansımaları yüze parlak, sağlıklı bir görüntü veriyor. İlk kullanımda keşke diğer the balm allıklarından önce bunu alsaymışım dedirtti.

Hawaiian Tropik Bronzlaştırıcı Yağ                      19.90tl   
Tatil bitti fakat ben alışkanlıklarımdan kolay kolay vazgeçemediğim için bu yağın hindistan cevizi kokusundan da vazgeçemedim hala. 1 haftada 1 ay yanmış gibi etkisini gördüğüm bu yağı kışın da o güzel kokusu ile vücudumu nemlendirmek için kullanmayı düşünüyorum.

     
Palmolive Çikolata Tutkusu Duş Jeli                     3.95tl        (25tl lik alışveriş yapanlara)
Yine kullanmayı ertelediğim için üzüldüğüm ürünlerden biri. Çikolata ihtiyacınızı yemedende karşılayabiliyor sanki. Dikkat! Duştan çıkmak istemeyebilirsiniz.
Ürünün sevmediğim yanı kokusunun kalıcı olmaması oldu.



Migros'dan


Vaseline Nemlendirici Sprey Krem                      11.45tl    
Daha önce vaselinenin kakaolu nemlendiricilerini çok severek kullandım. Yine aynı koku fakat bu ürün sprey formunda ve yapısı çok daha ince. Reklamlarında olduğu gibi yaklaşık 20 saniyede tüm vücudunuza eşit bir şekilde dağıtabiliyorsunuz ve anında emiliyor, giysilere bulaşma yapmıyor.
        
Nivea Vanilyalı Lip Butter                                  4.95tl    
Lipbalmlarla aram pek iyi sayılmasa da bu fiyata kaçırmak istemedim. Parmakla sürme olayı olmasa daha mutlu olabilirdim.
        
Maybelline Affinitone Kapatıcı                          11.95tl    
Göz altım hariç yüzümde kapatmak istediğim sivilce kızarıklık vs. bölgeler için bilerek serinin en koyu rengini aldım. Loreal True Match 'e göre daha az kapatıcılıkta olduğunu söyleyebilirim.         

Maybelline Master Precise Eyeliner                     9.95tl     
Testerini deneyip fırçasını beğendiğim bu eyelinerın yenisini eve gelip açtığımda kurumuş olduğunu farkettim. Umarım değişim kabul edilir.    

Garnier Nem Dengesi Parlama Karşıtı Krem          8.50tl               
Bu ürünü stokladığım için henüz deneme fırsatı bulamayacağım ancak en kısa zamanda yazarım.

Umarım bayram indirimleri bitmeden faydalanabileceğiniz bir yazı olur. Sevgiler.


*Gratis ürünleri %40, Migros ürünleri %50 indirimli fiyatlarıdır.


9 yorum:

  1. Bayram öncesi Gratis indirimi gerçekten şahane oldu :) Blogunuzu severek takibe aldık. Bize de bekleriz! :)
    http://kardeskardeseblog.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan hepsini!
    Lip butter yoktu benim gittigim migrosta, merak ettigim bir ürün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha iyileri senin olsun, teşekkür ederim^^

      Sil