menu

22 Eylül 2015 Salı

Avon Makyaj Süngeri

Merhaba! Bu yazımda farklı kullanım çeşitleriyle denediğim Avon'un makyaj süngerini incelemeye alacağım.



Görünüş olarak Beauty Blender'la aynı olsada yapısının oldukça sert olduğunu söyleyebilirim. Daha önceden  En Sevdiğim 3 Yves Rocher Ürünü yazımda belirttiğim gibi Yves Rocher'ın yumuşacık süngerini kullanıyordum. Değişiklik olması açısından Avon'unkini denemek istedim, doğrusu hiç memnun kalmadım.

Bu süngeri ben mi kullanmayı beceremedim bilmiyorum ama kuru,ıslak,nemli hiçbir şekilde kullanmaya elverişli hale getiremedim. Sanki yüzüme yumruk atarak fondöteni yaymaya çalışıyormuş hissi yaratıyor. Belki göz altı kapatıcısını sabitleyebilir ama fondöten dağıtmak falan tam bir hikaye.


Ben kendi makyaj süngerimi dalin şampuanla ılık suda tek seferde temizliyorum. Ama bu süngeri temizlemek de oldukça güç. Fotoğrafta da gördüğünüz gibi içindeki fondöteni bulaşık deterjanıyla bile çıkaramadım. Kısacası bu süngerle anlaşamadık.


Yine eskidikçe Yves Rocher'ın süngerini almaya devam edeceğim. 5 aydır kullanıyorum ve henüz parçalanma,yıpranma gibi bir sorunla karşılaşmadım.



Avon makyaj süngeri fiyatı 10tl. Bu süngerle anlaşabilen var mı? Siz hangi süngeri tavsiye edersiniz?


2 yorum:

  1. Yazınızı çok beğendim herkes Yves rocher'ın süngerini öneriyor .Merak ettiğim bir üründü. Takibe aldım bende bloğuma beklerim :) http://jiyandaaldan.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil