menu

26 Temmuz 2015 Pazar

The Body Shop Honey Bronzer Bronzlaştırıcı Pudra

Sıcak bir yaz gününden herkese merhaba!

Yaz için mayıs favorileri postunda yazdığım The Body Shop'un  Honey Bronzer'ını bugün ayrıca uzun uzun incelemek istedim.

Aslında bronzer olarak aklımda Nars 'ın Laguna'sını almak vardı. Fakat mağazaya girince The Body Shop çalışanın yüzündeki duruşunu çok beğendiğim için honey bronzer'ı satın aldım.



Honey bronzer, turunculuk içeren mat bir bronzer.. Bendeki rengi 05- Dark Golden Matte. Serinin en koyu rengi. 

Öncelikle yapısını çok beğendim, yüzde çamur gibi durmuyor, güzel bir sıcaklık katıyor. 

Ürünün beni en çok şaşırtan yönü üst seviye kalıcılığı oldu. Gün içinde tazelemeye gerek kalmıyor. Sabahtan akşama kadar yüzümde kaldığını söyleyebilirim.

Bazen bu ürünü sıfır makyajla, biraz yüzümü boyutlandırmak için elmacık kemiklerime ve alnımın dış köşelerine, birazda göz kapağımın katlanma bölgesine sürüyorum.

Herkes nerde bronzlaştığımı soruyor, fotoğraftan da etkisini anlayacaksınız:)



Gerçekten de sevildiği kadar varmış dedim. Fiyatını kuruşu kuruşuna hakediyor bence.

 Şu anda indirimi devam ediyor mu bilmiyorum ama 50 gibi bir fiyata satın almıştım.

Umarım hoşunuza gitmiştir, bol güneşli günler :)



9 yorum:

  1. güzel duruyormuş hakikaten ama bu ara hiç bronzer kullanmamaya başladım..strobing yapıyorum yani :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim cildim yagli oldugu icin surekli strobing kullanamiyorum ama yakisana da cok yakisiyor begeniyorum:)

      Sil
  2. Cilt tonunuzla harika durmus! Benim cildim daha acik tonlu oldugu icin biraz turuncu durur diye tahmin ediyorum ama :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. büyük ihtimalle öyle durur,o yüzden mağazada diğer renklerine bakmanızı tavsiye ederim :)

      Sil
  3. Makyaj çantamdan 1 senedir hiç çıkmayan tek ürün sanırım !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu gidişle benimde öyle olacak gibi duruyor <3

      Sil
  4. %0 Satış komisyonu, ücretsiz sanal dükkân fırsatı ile Puma marka ürünler Buypasa’da. Detaylı bilgi için https://ucretsizdukkan.com adresine uğrayabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  5. Çok yakışmış gibi görünüyor :) Çok beğendim alışveriş listeme eklendi :)

    YanıtlaSil