menu

8 Temmuz 2015 Çarşamba

The Body Shop Çay Ağacı Özlü Yüz Temizleme Jeli

The Body Shop'un Tea Tree serisi ürünlerini deneme fırsatı bulamadım fakat ne zamandır aklımdaydı. Aslında mağazaya honey bronzer edinmeye gitmişken, makyaj uzmanının tavsiyesiyle bu ürünü aldım. Zaten yüz temizleyicim La Roche Posay Effaclar Gel bitmek üzereydi.

Benim cildim yağlı ve akneye meyilli olduğu için kullandığım yüz temizleme jelleri de ciltteki yağı arındırmaya yönelik. Fakat bunu yaparken cildi kurutmayan bir yüz temizleyici bulmak gerçekten çok zor! Yüzümü yıkadıktan sonra ne kadar nemlendirici kullansam da, fondötenden sonra pütür pütür duruyor. Yani iyi makyaj için nemli, sağlıklı bir cilt şart.

Dönelim çay ağacı özlü yüz temizleme jeline. Mağaza çalışanı bu ürünün The Body Shop'un en çok satan ürünü olduğunu söylemişti. Çalışana da yukarıdaki gibi endişelerimi belirttim, kendisinin de kulllandığını ve cildi aşırı kurutmadığını söyledi.

Bu ürün ciltteki lekeleri ve fazla yağlanmayı kontrol ettiğini, lekeli ve siyah noktalı ciltler için cildi kurutmadan 1 hafta içinde gözle görünür sonuçlar verdiğini vaadediyor. Nemlendirmek için 'tamanu yağı' ve antibakteriyel özellikli 'çay ağacı yağı' içeriyor. Antibakteriyel özellikli olması akneli ciltler için artı bir özellik.

Benim gözlemlerime gelirsek; 
  • Kokusu dayanamayacağım kadar ağır, ağaç değil de sanki benzin kokusu gibi. Koklayın ve alacaksanız öyle alın derim.
  • Ürün hiç köpürmüyor. Bense cildimi bol köpürterek yıkamayı seviyorum.
  • Kullandığım anda cildimde gerilme hissettim, ardından nem takviyesi yapmam gerekti.
  • 1haftada yüzümde bazı bölgeler soyulmaya başladı. Cildimdeki normal bölgeler de aşırı kurudu ve tekrardan pütür pütür bir cilt sorunu ile karşılaştım. Tam da hayal ettiğim gibi! Öyle ki kuru ciltler için annemin kullandığı nemlendirici bile yüzüme nem vermeye yetmedi. Aniden bırakmak zorunda kaldım.


Kısacası bu ürün benim için tam bir hayal kırıklığıydı. Nasıl bestseller olmuş anlayamadım.

Ciltteki lekeleri yok etmek için cildi soyup kurutacağını tahmin etmeliydim.
Çay ağacı özlü temizleme jelini belki cildi çok lekeli olup izlerden bir anda kurtulmak için cildinin soyulmasını isteyenler sevebilirler.

Bu saatten sonra bende, yüz temizleme jelinin normal-karma ciltler için olanını alıp, matlaştırıcı kremler, gerektiği zaman yağ emici mendiller kullanarak cilt bakımıma devam etmeyi düşünüyorum.

Sizin cildi kurutmayan, karma ciltler için uygun bir yüz temizleyici öneriniz varsa benimle paylaşırsanız çok çok mutlu olurum.

Sevgiler.








7 yorum:

  1. Ben de almayı düşünüyordum yazdığın iyi oldu canım teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Cildi soyuyorsa alabilirim ama kışın tabi şimdi dğil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım baya kurutuyor soyuyor hemde.

      Sil
  3. Cyrene ve Acnecinamide'i deneyebilirsin canım, benim de cildim karma, ikisiden de memnun kaldım :) :*

    YanıtlaSil
  4. Cyrene ve Acnecinamide'i deneyebilirsin canım, benim de cildim karma, ikisiden de memnun kaldım :) :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogunda detaylı yazını okudum, aslında olabilir son dönemlerde sivilcelrim arttı. Özellikle aloe veralı kremi denemek istiyorum. Kokusu nasıl?

      Sil