menu

24 Temmuz 2015 Cuma

Maybelline Gel Eyelinerlar: 01 Black, 02 Brown

Yazın akmayan eyeliner ve göz kalemi bulmak gerçekten çok zor, hele ki yağlı göz kapaklarına sahipseniz.

Maybelline de bu konu için uğraşmış olmalı ki 24 saat dayanıklı gel eyelinerları üretmiş.

Likit eyeliner sevdalısı biri olarak ilk jel eyeliner deneyimimi Maybelline markasından yana kullandım. Daha önce fırçayla eyeliner sürmediğim için bu jel eyelinerları kolay kullanabilir miyim diye aklımda şüpheler vardı, bu yüzden pahalı bir ürün almak istemedim.



Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner 'ın ambalajı gayet kullanışlı ve şık. Kutunun içinden fırçası ile birlikte veriliyor. Eyeliner fırçası çok mükemmel olmasa da gayet iyi. Bir kaç kez pratik yapıp zamanla fırçayla sürmeyi öğrendim fakat açılı eyeliner fırçasıyla daha rahat sürüyorum.

 Bende iki rengi var, kahverengi ve siyah. İkisini de severek kullanıyorum ama kahverengi favorim. Altın yansımalı ışıltıları var. Makyajı yumuşatıyor, her makyaja uyuyor. Fotoğraftan da gördüğünüz gibi dibini getirmek üzereyim.




Gelelim bu tatlı ürünlerin özelliklerine,
  • Eyeliner denince bence akla likit/ıslak olan gelir, bunlar daha çok göz kalemi kullanmışsınız görünümü yaratıyor.
  • Yapıları yumuşak, fırçaya çok kolay alınıyor, göze kolay uygulanıyor fakat ince eyeliner çekmekte biraz zorlandığımı söyleyebilirim.
  • Kalıcılıkları gün boyu ama ben far bazı ile birlikte kullanıyorum. Gün boyu makyajınızı çıkarana kadar çıkmıyor.
  • Kahverenginin temizlenmesi çok rahat, siyah eyeliner çift fazlı makyaj temizleyicisiyle ancak çıkıyor.
  • Her uygulamadan sonra fırçayı temizlemek gerekiyor buna rağmen sürekli yıkama olayı fırçanın kıllarını bozmuyor.
Benim için tek eksi yanı ürünlerin ilk açıldığı gün ki gibi kremsi yapıda olmaması. Kahverengi sanki biraz kurudu gibi:/ Aa ama şu an farkettim ki yaklaşık 5 aydır kullanıyormuşum..

Fiyatları 25 tl olan bu eyelinerları indirime denk getirirseniz de kaçırmayın derim.

Unutmadan! Jel formundaki ürünlerinizi ters şekilde saklarsanız kurumasını geciktirmiş olursunuz.

  
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder