menu

18 Temmuz 2015 Cumartesi

En Sevdiğim 3 Yves Rocher Ürünü

Mutlu Bayramlar! 

Bu sene en çok kullandığım cilt bakım ürünlerimin Yves Rocher'dan olduğunu farkettim ve en çok sevdiğim 3 ürününü incelemeye aldım.




Ürünlerin hiçbiri reklam amaçlı gönderilmediğini, tamamen kendi deneyimlerim olduğunu belirterek yazıma başlıyorum. 



1.Yves Rocher Kayısı Çekirdeği Özlü Peeling





Bu peelingle Watsons'larda satılan Freeman markalı esmer şekerli peeling arasında kalmıştım, bunu satın aldım. Kokusu efsane. Şahsen ben bu peelinge bayıldım. Aslında fazla bir şey söylemeye gerek yok, cilt tipiniz fark etmez, alın ve kullanın derim. 

Bence bu peelingi diğer scrublardan ayıran özellik, cildi kurutmadan nem vermesi. 
İlk kullanımda bile ölü derilerden arındırıp makyaj için pürüzsüz bir zemin hazırlıyor. 
Kısacası 10 lira gibi bir fiyata alınabilecek en iyi peelinglerden.


Ürünü yüzüme uyguladıktan sonra yıkamadan bir iki dakika daha beklediğimde cildimi kadife gibi yumuşacık yaptığını farkettim.


Haftada 2 kez uygulanması öneriliyor fakat ben mızıkçılık yapıp 3-4 kez uyguluyorum ve cildimde yararlı etkilerinden başka bir şey gözlemlemedim. 





2.Yves Rocher Sebo Vegetal Gözenek Sıkılaştırıcı ve Kusur Giderici Nemlendirici Jel Krem




Karma ve yağlı ciltler için üretilmiş Sebo Vegetal serisindeki diğer ürünleri pek beğenemesem de bu jel kremi çok sevdim. Öncelikle içeriğinin temiz olduğunu belirteyim. Paraben, mineral yağ(petrol) ve renklendirici içermediğinden gönül rahatlığıyla kullanıyorum.

Ürünün açıklamasına bakarsak:
Kaside Kökünden elde edilen Baikal Tozu ile cildi sebum fazlasından arındırır ve matlık sağlar. Cildin sebum fazlasını emer, ciltteki kusurları giderir . Cilde gün boyu süren bir matlık kazandırır. Cildin günlük nem ihtiyacını karşılar. Cilde kadifemsi bir dokunuş sağlar. 

Bu kremin yapısı biraz katı bir jel kıvamında. Öyle ki kremi ters çevirip salladığımda dökülmeyecek derecede. Fakat buna rağmen elinizle ısıttığınızda çabucak eriyor.

Evet, gerçekten cildi yağlandırmadan nem veriyor. Yapısı çok hafif, kokusunu da çok seviyorum. Parfümü olsa alınır bence.


Benim en çok sevdiğim özelliği  cilt tarafından anında emildiği için makyaj için ekstra beklemeyip vakit kazanıyorum.Hızlı emiliyor ve cildimde artık bırakmıyor.


Açıkçası ciltte gün boyu süren matlık sağlaması hariç diğer tüm vaatlerini yerine getiriyor.
Matlık sağladığı da doğru tabii ki, fakat gün boyu sürmüyor. Yine de bittikçe yenileyeceğim ürünlerden.


Benden ufak bir tüyo, karma-yağlı bir cildiniz varsa bu nemlendiriciyi uyguladıktan sonra T bölgenize matlaştırıcı bir baz kullanın. Ben T bölgeme çok az Benefit The Porefissional uyguladığımda, gün boyu cildim hiç parlamadı. Bu ikiliyi çok sevdim doğrusu.






3.Yves Rocher Makyaj Süngeri


Bu makyaj süngerinden bazıları memnun kaldı, bazıları kalmadı. Bende beğenenler tarafındayım. 

Beğenmeyenler genelde süngerin kolay deforme olmasından şikayetçi olmuş. Gratis ve Watsonslardaki süngerlerle karşılaştırılmış. Ama şöyle bir durum var ki; bu sünger onlar gibi sert ve sıkı değil, yumuşak süngerlerin biraz deforme olması normaldir. Sonuçta 10 liralık bir sünger, Beauty Blender değil.

 Ben yıkarken çok nazik davrandığım için bozulma gibi bir sorunla karşılaşmadım. Neden böyle korudum bu süngeri bilmiyorum ama, YR süngere sahip çıkalım :D

Bu süngeri en çok yumuşak olduğu için tercih ettim. Neden yumuşak sünger? Sert süngerlerde yıkama sorunu var. Süngerin gözenekleri sıkı olduğu için yıkarken içindeki temizleyici kolay çıkmıyor. Hatırlıyorum, arkadaşımla Watsons'ın süngerini 5 dk da durulayamamıştık. 


Süngeri yüzümün kapatmak istediğim bölgelerinde kuru olarak, doğal görünüm istediğimde ise nemli olarak kullanıyorum. Günlük makyajım için de ıslatıp nemini aldığım süngeri, kapatıcımı dağıtmak için kullanıyorum. Yumuşacık, kolay yıkanan, kolay uygulanan bir sünger. 


Benim favori 3 ürünüm bu şekildeydi. Sizin Yves Rocher'da favori ürününüz hangisi?

5 yorum:

  1. Öncelikle iyi bayramlar :)) Kayısılı peelingi kokusu için almıştım ama yüzüme verdiği yumuşaklığı çok sevdim yazın duşta elim hep bu peelinge gidiyor diyebilirim. Sebo vegetal'in eski adı spesificti sanırım o serinin toniğini çok seviyordum ama yenilendiğinden beri ürün denemedim. Jel nemlendiricisi ve makyaj süngerini (tabii bulabilirsem) en yakın zamanda deneyeyim o zaman :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı bayramlaar!:) Sebo Vegetal'in toniğini de kullandım temizleyicinin çıkaramadığı makyak artıklarını çok iyi çıkarıyor fakat gece toniği uygulayıp yatınca sabah cildim aşırı yağlanıyordu, bu yüzden sevemedim. Tavsiye ettiğim ürünlerden umarım memnun kalırsın ;)

      Sil
  2. Peelingini ben de severek kullanıyorum cnm ;) Ama süngerini gerçekten merak ediyorum bu aralar.. Tşkler ;)

    YanıtlaSil
  3. Uc urunu de denemek istiyorum ! Umarim bulabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. süngeri bulmak biraz sıkıntı. umarım bulabilirsin^^

      Sil