menu

27 Ocak 2015 Salı

Yağlı ve Akneye Meyilli Ciltler İçin Yüz Yıkama Jeli Önerisi || YVES ROCHER Pure System, LA ROCHE-POSAY Effaclar, AVON Solutions balanced+matte

Hepimiz biliyoruz ki, cilt temizliği makyaja başlamadan önce yapılacak güzellik ve bakımın ilk adımıdır ve hijyen açısından çok önemlidir. Sağlıklı bir cilde sahip olmak için, cildi kirlerden, salgılardan ve makyaj kalıntılarından arındırmamız gerek.

Yaşınız ve cilt tipiniz ne olursa olsun yüz yıkama jeli kullanmayı alışkanlık haline getirmelisiniz.

Bu yazımda sizlere uzun uzun incelediğim ürünlerden bahsedeceğim:Yves Rocher Pure System yüz yıkama jeli, La-Roche Posay Effaclar jel, Avon Solutions balanced+matte yüz temizleme köpüğü.



 

İlk olarak en baştaki Avon Solutions balanced+matte köpük temizleyiciden bahsedeyim. Bu ürün diğerlerinden farklı olarak köpük yapıda. Kullanımı gerçekten çok kolay ve eğlenceli :) Mis gibi üzüm kokuyor. 

Öncelikle şunu belirtmeliyim ki akne ve siyah noktalarla savaşan bir temizleyici değil. Sadece cildi fazla yağdan arındırıp uzun süre mat kalmasını hedefliyor. Kullandıktan sonra cildim uzun süre yağlanmadı fakat dudak kenarlarımı aşırı kuruttu ve ben bundan rahatsız oldum. Benim cildim karma-yağlı arası. Fazla yağlı ciltler bu ürünü sevebilirler fakat karma ciltlerin bu üründen uzak durmasını öneririm. Fiyatı şu anda %55 indirimli 10tl. Fiyat-performans oranına göre gayet iyi fakat cildimdeki kuru bölgeleri fazlaca kuruttuğu için şimdilik sadece fırçalarımı temizlediğim bir ürün olarak kaldı. Bir daha alır mıyım? Hayııır.


2.favori ürünüm La Roche-Posay effaclar jel. Henüz 1 ay oldu tanışalı. Bir çok dermatolog yağlı ve hassas ciltler için akne tedavisinde tedavinin bir parçası olarak bu temizleyiciyi öneriyor. Cildi gerçekten mükemmel temizliyor. Yüzümü bu ürünle yıkadıktan sonra tonikledim ve pamukta hiç makyaj kalıntısı bırakmamasına gerçekten çok şaşırdım! Ayrıca cildimdeki gerilme beni çok rahatsız etmedi.

Bakalım özelliklerine, Effaclar Gel hassas ciltler için yeni formülüyle cildi nazikçe temizler, kirden ve sebumdan arındırır. Ciltte temizlik ve tazelik sağlar. Rahatsızlık karşıtı ve yatıştırıcı etkileye sahip La Roche-Posay Termal suyu içerir. Cilde uyumlu pH'a sahiptir. Sabun, renklendirici madde, alkol ve paraben içermez. 
E daha ne olsun değil mi?

Bu ürünü şu anda turuncukasa.com dan %25 indirimli 31.50 tl ye satın alabilirsiniz. Diğer indirimli ürünlere bakmak içinde siteye göz atmanızı öneririm:)

Veee geldik benim biricik ürünüm.. ıssız adaya düştüğümde yanıma alacağım 3 üründen 3 üde o olan(adada bile stok kafası)... kaç kez bitirdiğimi bilmiyorum inanın. canım ivroşem <3<3

Yves Rocher Pure System siyah noktaları yok eden, gözenekleri derinlemesine arındıran temizleme jeli, akneli ciltler için özel formüle edilmiş, siyah noktaları yok eder, gözenekleri rahatlatır. İçerdiği anti bakteriyel salisilik asit, sivilce ve siyah noktaların tekrar oluşumunu engeller. Sabun içermeyen formülü cildi kurutmadan temizler. 

Bu ürünü 2 senedir kullanıyorum ve diğer yüz temizleyicilerinde bulamadığım özelliği, cildi kurutmadan matlaştırması.. Yüzümü yıkadıktan sonra verdiği o kadifemsi yumuşaklık.. Ayrıca siyah noktalarımda da gözle görünür bir şekilde azalma olduğunu söyleyebilirim.

Ürünün fiyatı 27,90tl. Bulunduğunuz şehirde Yves rocher mağazası yoksa buradan sipariş verebilirsiniz. Yağlı ve akneye eğilimli cilt tipine sahip arkadaşlarımız kesinlikle bir şans vermeli. 

Bugünlük benim yazacaklarım bu kadar. Sizde kullandığınız, memnun kalıp kalmadığınız ürünler varsa yorum olarak yazarsanız çok sevinirim. Görüşmek üzere. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder