menu

29 Ocak 2015 Perşembe

Sephora Tattoo Me Dövme Kalemi

Selamlar. Bugün sizlere çoğu arkadaşımızın bilmediği, az keşfedilmiş ve benim çok severek kullandığım bir üründen bahsedeceğim.
Sephora Tattoo Me !

Dövmelerle aram pek iyi sayılmaz. Neden derseniz, bir yazının ya da resmin cildimde ömür boyu kalacak olması düşüncesi bile şimdiden sıkılmama yetiyor:) Cep telefonumu veya masaüstü arka planımı 3 günde bir mutlaka değiştiren bir insanım ve babaanne olduğumda bileğimdeki yıldızların hesabını torunlarıma veremeyeceğimi düşünüyorum galiba.

Geçenlerde Sephora'nın youtube kanalında gezinirken rastladım bu kaleme. Sizde izlediğim videoyu buradan izleyebilirsiniz.

Kalemlerin yıldız, kuru kafa ve çapa olmak üzere 3 farklı deseni mevcut. Ben yıldız ya da çapa desenini istiyordum fakat şansıma sadece kuru kafa kalmış. Yinede indirimli ürünlere girdiği için kaçırmak istemedim.



Keçe uçlu kalemleri kullanabilmek için hafifçe bastırmanız yeterli. Bir kaç saniye kurumasını bekledikten sonra, sonuç harika! 


Kalıcılık konusuna gelirsek, dövme yaptığınız yere ıslak bir şey değmediği sürece oldukça kalıcı olduğunu söyleyebilirim fakat ovuşturma ve sert sürtünmelerde dövme bozulabiliyor. Çıkarmak içinse makyaj temizleyicisi yeterli.

Fiyatı 21,90tl fakat şu an indirimdeki fiyatı 10tl. 

Özellikle boyun arkasında, yüzük parmağında ve yazın ayak bileklerinde çok hoş duracağını düşünüyorum. Sizde bu kalemleri kullanarak özgün tarzınızı ortaya koyabilirsiniz. 

Hosçakalın.

9 yorum:

  1. Vay canına, çok enteresan bir ürün merak ettim bak şimdi :))

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel duruyor fiyatı da uygunmuş güle güle kullan canım :)
    Blogunu takipteyim bana da beklerim :)
    suslusirine.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. Çok güzelmiş cnm, ben de çok beğendim ;)
    Takipteyim, ben de beklerim ;)

    YanıtlaSil
  4. Ilk defa gordum ve cok begendim :) Sayende bir sey kesfetmis oldum ve ilk firstta gidip alicam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne mutlu bana:) şimdiden güle güle kullan

      Sil
  5. Nerden alabiliriz peki bunu?

    YanıtlaSil