menu

24 Ocak 2015 Cumartesi

MISSHA PERFECT COVER BB KREM İNCELEMESİ || NO.27 HONEY BEIGE


Herkese Merhaba,
Öncelikle ilk yazım olduğu için heyecanlıyım. Umarım herşey dilediğim gibi olur :)

Gelelim herkesin öve öve bitiremediği missha bb kreme. Uzun zamandır artan sivilcelerimden ve cildim yağlı olduğundan dolayı fondöten kullanmıyorum. Hafif yapıda olan veya pudra içeren fondötenler bile cildimde uzun süre kalmıyor. Bende bir gün(her gün olduğu gibi) yeni birşeyler araştırırken missha ile ilgili yorumlara rastladım, neredeyse herkes çok memnundu. Tabii durur muyum? hemen araştırdım:)

Bu kremin en önemli özelliklerinden biri bitkisel içerikli bir ürün olması. Faydalarını yazmakla bitmez. Diğer bb kremlerde olduğu gibi ton eşitlemeden farklı olarak cildi yenilemeyi, sıkılaştırmayı, kahverengi lekeleri azaltmayı, sebum kontrolünü ve uzun süre kullanımda kırışıklıkları azaltmayı vaat ediyor. Benim ilgimi çeken bir diğer özelliği ise kapatıcılığının yüksek olmasıydı. Kullandığım bb kremlerden en yüksek kapatıcılığa sahip olanı diyebilirim. Ürünün içeriği ve daha detaylı bilgisi için buraya.


Missha bb cream'i yaklaşık 5 aydır kullanıyorum. Artık yorum yapmamın vakti geldi sanırım:)





Ürünün şişesi pompalı,görünümü oldukça kaliteli. Ben 50ml'lik olanını aldım fakat yarım pompa sıksanız bile tüm yüzünüze yetiyor, oldukça bereketli bir ürün, uzun süredir kullanıyorum ve çeyreğini bile bitirebildiğimden emin değilim.

Missha vaad ettiği gibi oldukça kapatıcı. İnce yapılı fondöten kapatıcılığıyla eşdeğer. Özellikle cildinizde kahverengi lekeler varsa ve kapatmak için çok ürün kullanmak istemiyorsanız tam sür-çık yapabileceğiniz pratik bir ürün.

İlk sürerken çok ıslak bitişli gözükse de birkaç dakika sonra kadifemsi bir hal alıyor. Gün içinde sadece bir kere T bölgemi pudrayla sabitleyince parlama olmuyor. Yağlı/Karma ciltlerin rahatlıkla kullanabileceği bir ürün. 

Esmer olduğumdan N0.27 Honey Beige rengini aldım. Fotoğraflardan da görüldüğü gibi sanki hiç cildimde yokmuş gibi. Bu ürünü kullanmaya başladığımdan beri çevremden hep "cildin çok güzel , doğal duruyor ne kullanıyorsan hep onu kullan" gibi tepkiler aldım:)
Sarı alt tonlu esmerler için bu renk tonu biçilmiş kaftan.




Aşağıdaki fotoğrafta kremin renginin gözükmesi açısından fazla dağıtmadım. Cildinize sürdükten bi kaç dakika sonra rengi cilt tonunuzla bütünleşiyor. Ürünü kullanmadan önce cildime nemlendirici/baz vb. şeyler sür(e)miyorum, aksi takdirde cildimle bütünleşemiyor, nasıl desem her an akıp gidecekmiş gibi, cilde tutunamıyor. 


Ürünü buradan sipariş ettim ve 3 gün içerisinde geldi. 

20ml'lik olanı 25tl ve 50ml'lik olanı 57tl ye satın alabilirsiniz. 50 tl ve üzeri alışverişlerde kargo ücretsiz olduğundan 50ml almak daha mantıklı..

Hem doğal, hem kapatıcı hem de spf++42 güneş koruyucu özelliği ile yazın bence sizinde favoriniz olacak! ;)


5 yorum:

  1. Bloğun hayırlı olsun, umarım sana pek çok şey katar :)
    Anlatımın güzel ve açıklayıcı olmuş. Elimdeki bb krem bitince düşünebilirim. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook teşekkür ederim. Sende hoşgeldin :)

      Sil
  2. Ben bu ürünün tamamıyle hayranıyııım :) o kadar seviyorum , güle güle kullan canım :) benim blogumada bekleriim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok severek kullanıyorum, vazgeçilmezlerim arasında. teşekkür ederim :)

      Sil